♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سلام بچه ها!!!!

نمیدونم از کجا شروع کنم؟؟؟

چند روزیه اوضام تو درسه خوب نیس!!

ینی خیلی به منوهانیه و صبا و مهسا و سنا گیر میدن!!!!

میگین چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دارم دیوووووووونه میشم!!!!

از صب تا شب کارم شده گریه!!!!!!!!!!!!!

خب با نظراتتون کمکم کنید!!!!

فعلا باییییییییییی!!!!



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت13:08---18 اسفند 1391
سلام وبلاگت قشنگه حرفاتم قشنگه خودتم قشنگی خودمم قشنگم همه قشنگن
پاسخ:ملسیییییییییییی که اومدی!!!


سجاد
ساعت7:01---13 اسفند 1391
عشق نمي پرسه اهل كجايي فقط ميگه توي قلب من زندگي كن
عشق نمي پرسه چرادور هستي فقط ميگه هميشه بامن هستي
عشق نميگه دوسم داري فقط ميگه دوستت دارم
عشق خيلي چيزهاي ديگه هم مي گه كه نبايدباور كني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 9 اسفند 1391 ساعت 22:46 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ