♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

وقتی یقین دارم بیشتر از من

 


کسی دوستت نخـــــــواهد داشت

 


بــــــــــرو !!!!



ترس برای چه؟؟؟

 


وقتی می دانم یکــ روز تُف می اندازی به روی تمام آن اعتقاداتی که،

 


به خاطرشــــان من را از دست دادی……

 



نظرات شما عزیزان:

KBOY
ساعت21:32---5 اسفند 1391
نیلوفر جان واقعا خوب بود

استفاده کردم!پاسخ:خوشحالم که برات مفید بوده عسیسم!!!


Aysan
ساعت12:07---5 اسفند 1391
سلام آجی جونم.این مطلبی که گذاشتی تاره آپ کردی عالییییییییییییییییییییییییییی یی بید

پاسخ:میسییییییییییییییییییی عسیسم!!!!!!!!!!!!!


ستاره
ساعت15:31---4 اسفند 1391
سلام نیلوفر جونم وبت خیلی خیلی قشنگه!!!

حاضرم به خدا قسم بخورم که تاحالا اینجور وب زیبایی ندیده بودم!!!!!

خیلیییییییییییییییییییی عالی و خوشگله!!!!!!

موفق باشی عزیزم!!!!!!!!!!!!پاسخ:مرسییییییییییییی قلبونت عسیسم!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 15:22 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ