♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااام سیلامممممم!!!!!

خوفین دوشتای جیگلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه خبراااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب ناناسای من نظر یادتون نره هااااااااااااااا!!!!!!!!!

دوشتون دالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بایییییییییییییییییی!!!!!!!!

بووووووووووووووووووششششش!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

e-tanha
ساعت11:16---29 بهمن 1391
آآآآآآآآآآآآآخ که چقد دلم تنگیییییدخ بود
به قول خودمو خودت


رضا
ساعت16:50---28 بهمن 1391
سلام عزیز



من تو رو لینک کردم



خواهش میکنم تو هم مرو لینک کن با عنوان خوب هم بد



ممنون میشم عشیشم
پاسخ:لینکیدمت عسیسم!!!!!!!


رفیق
ساعت10:42---28 بهمن 1391
خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟


دلم از کار افتاده ...............


رفیق
ساعت22:03---27 بهمن 1391
سلام



خیلی ممنون



من هم وب شما رو لینک کردم
پاسخ:میسییییییییییییییییییی عشیشم!!!!!


رفیق
ساعت19:32---27 بهمن 1391


نقــاش خــــوبی نــــبودم…



اما



ایــن روزها…



به لطـف تــــــــــو…



انـــتظار را



دیـــدنی میکــشـم





سلام



وب قشنگی دارید .



اگر دوست داشتید تبادل کنیم
پاسخ:لینکیدمت عسیسم!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 18:55 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ