♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سیلااااااااااااااااااااااممممم!!!!!

امروز شنبه هستش و فردا هم روز پیروزی میهنمون!!!!!

22بهمن رو به همه ی دوستای گلم که میان و با نظرای خوشملشون من رو خوشحال میکنن

تبریک میگم!!!!

امروز تو مدرسه خیلی بد با دبیر زبانمون حرفم شد!!!

اخه میدونین چیه؟؟من زبانم خیلی خوبه و دبیرمون هی میخواد روی منو کم کنه ولی نمیتونه!!

اخر سر حرسش گرفت و بهم یه چیز گفت که نمیگم!!

منم پا شدم و با خونسردی حالشووووووو گرفتمممممممممم!!!

بعدش از کلاس رفتم بیرون و تا اخر زنگ نرفتم سر کلاس!!!

خلاصه امروز به من خیلی خوش گذشتتتتتتتتتتتتت!!!!

راستی نظر یادتوووووون نره باییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!

بووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسس!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 22:35 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ