♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سیلام سهلام دوس ژووونای خوتمممم!پا در دهان

شطول متولین جیجرا؟؟؟؟؟؟خجالتی

شه خفرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشمک

شی کالا میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟آرام

راستی بچه ها میخوام قالبمو عوض کنم!لبخند

نظرتون شیه؟؟؟؟؟؟؟؟چشمک

اگه موافق باشین عوض میکنم!خنده

دوشتون دام ناناسای من!خجالتی

بای بای!بوسه

بووووووشش!!!!بووووشششبوسه

 



نظرات شما عزیزان:

ساميار
ساعت1:48---25 مرداد 1392
سلام آبجی گل خوبی؟

مثل خودم شيطونی هاااا

راستی لينگت كردم
پاسخ:سهلام داداشی ژونی توهم لینک شدی عجیجممم


شقایق
ساعت9:33---24 مرداد 1392
سلاااااام نیلو جونی!

چطول متولی خوشگله؟

منم شقایق!

اجی کوشولوت!

اومدم بگم وبت خعلی ناناسه!

دوشت دالم!بای بای بوووووووس
پاسخ:سهلان اجی!باچشای ناناست میبینی عسلم! منم دوشت دالم بای بوس


صبا
ساعت11:41---23 مرداد 1392
سیلوم نیلو بیچول جواب گوشیتو بده !

بای منتظرم بوس!
پاسخ:واویلا اصلا حواسم نبود ب قران! ببخشید ناناسی! بای بوس


لیلا
ساعت11:37---23 مرداد 1392
سلام اجی

وبت خیلی خوشگله!

خوشم اومد!

راستی منم میخوام یه وب درس کنم!

دوس دالم مثل وبه تو بشه!

خیلی نازه!

کمک میکنی؟
پاسخ:سیلام اجی هر کمکی از دستم بر بیاد واست انجام میدم عجیجمم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:27 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ