♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سیلام سیلام همه دوس جونیاااااا!خنده

چطول متولین ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟زبان درازی

همگی خوپین؟؟؟؟؟؟؟؟؟آرام

چخفرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشمک

شرمنده  خعلی دیر اپ کردم خودم میدونممم!گریه

شی کارا میکنین؟؟؟؟؟خجالتی

واویلا نمیدونین ک شی شده خو؟متعجب

بگم؟مردد

نمیگم ک خو!پا در دهان

خخخخخخخ!زبان درازی

راستی اوهوی صبول خانیم من هر روز تو چت روم ولو هستمااا!مهر شده

کوشی پس بیچول!اخم

شرمنده دوستان این رو ب صبا گفتمااا!آرام

خو دوباره میام بهتون سر میزنم جیجرااا!بوسه

دوشتون دالمممم!خنده

بای بای!بوسه

بووووووووووششش بوووششبوسه



نظرات شما عزیزان:

ارسام
ساعت2:23---19 شهريور 1392
سلااااااااااام نیلو جونم منم ارسام یکی از دوس پسرهای قدیمیت.خوبی عزیزم؟چخبر؟کجایی؟دلمون برات تنگ شده بابا نت چت هم بیا ببینیمت وبلاگت خیلی قشنگ بود ازت انتظار همچین وبلاگی رو نداشتم بای عزیزم
پاسخ:سلام ارسام چطوری خوبی؟والا بخدا نت برام باز نمیکنه!منم دلم واسه همتون یه ذره شده ب قران! میگی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟


fahimeh
ساعت19:34---27 مرداد 1392
مــَن تنهــا کـَمـــے متفاوتـم

وَقـتـــے تـَمـام دردهـاـے دنیـا روی شـانه هـاے دُخـتـَرانه ام کــوه میشَـوَد

مَــن به پهـناے تمام کــوهپایه هـا

لبخنــد مــــے زَنـَم...!






پاسخ:ملسی اجی ژونی قشنگ بود!


صبا
ساعت13:11---9 مرداد 1392
سیلام سیلام خاله نیلوفر!

علی سیلام خاله نیلوفر!

بچه میخوام خاله نیلوفر!

بچه داری خاله نیلوفر؟

خخخخخخخخخ!

چطولی بیچول و خوشچل ؟؟؟؟؟؟

چ خفرا؟

راستی بیچول خانیم چلا این خطط خاموشه؟

ها؟

اون یکی هم ک ج نمیدی خو؟

البته دیشب داشتیم با هم اس بازی میکردیما!

خخخخخخخخخخخخخ!

خوب جیجری من دالم میرم کاری ندالی؟

لباتو بخولم دخی!

خخخخخخخخخخخ!

بووووووووووووووس بای بای
پاسخ:سیلوم سیلوم سیلام!چطول متولی جیجری؟چ خفرا؟ راستی صبول امشب میخوایم با بچه ها بریم اسکیت سواری!میایی؟ اگه خواستی بیایی اس بده ب خطه جدیدمممم!باچه؟ افرین دخی جونم!راستی لباتو بخولم شیه دیگه بیچول؟ خخخخخخخخ!در ضمن من بچه ندالم خو!خخخخخخخخ! بای بوووووووووووووووسسس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 9 مرداد 1392 ساعت 1:16 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ