♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سهلام سهلام همگی دوس جونیای خووودم!

چوطول موتولین عایا؟

چ خفرا؟

بچه ها ژووووونم شرمنده دیر اپ کردم!

اخه میدونین شیه:

این دوشتامو کلاسام وقتمو میگیرن خووووو!

نظر یادتون نره هااااااا!!!!!!!!!

دووووووووشتون دالمممممم!

بای بای !

بووووووووووووووووسسسسسس!!!!



نظرات شما عزیزان:

پسمل أشخ"
ساعت20:28---3 تير 1392
سلوووم این قد اجله داری ای ما که به یادت هستیم اخه خانم خانما جواب اس من نمیداد شمارت گم کلدم و مژاحمت نومیشم . . .خوچ بگذره خوشچل خانم خخخ هااأاای باااای بوچچح
پاسخ:نبابا راس میگی؟منم باور کردم عاغا!بای


صبا
ساعت17:35---3 تير 1392
سهلووووم به نفسه خوووودم!

چوطوری خوشگله؟

شنیدم دیروز تو خیابون چن نفر از خوشگلیت قش کردناااااا!

اره؟؟؟؟؟؟

ای شیطووون بلا!

مواظب خودت باش بیچووول!

من تورو واسه داداشم در نظر گرفتمااا!

خخخخخخ!

چسافت خانیم پس چولا گوشیتون خاموشه؟

اره میدونم خططو عوض کردی ولی هرچی به اس میدم ج نمیدی!

راستی فردا من و تو اسمال میریم بیروناااا!

یادت که نرفته !

اخه جنابالی فراموشی داری خووو!

فیلا بای بای تا فردااا خانیمممم خوشگله!

بوووووووسسس!!!!!!!پاسخ:سهلوووم صبا خانیم جونم!من خوپم تو خوپی جیجرم؟ اوهوی عقله کل من هنوز نیومدم تهران خوووو! هفته ی دیگه میام! راستی صبول خانیم منو برا داداشتون در نظر نگیر لدفن من خودم شوهر دالم خو!خخخ! باچه بابا چولا میزنی خو ج اساتم میدم خوووو! فردا شاید باهاتون اومتم بیرون! البته اگه تا فردا بتونم برسم تهران! راستی چن نفر تو خیابون به خاطم فوت کردن!خخخخخخ الان تو مراسمشون هستم و دارم خرما پخش میکنم خو!خخخخخ خواستی بیا!خخخخخخخ باچه تا فردا بای بای بوووووووووسس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 3 تير 1392 ساعت 17:24 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ