♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سیلااااااااااااااامم سیلاااااام همگی!

چوطولین جیگلای من؟؟؟؟؟

وای بچه ها ملسی که دعام کردین!!!!

مشکلم حل شددد!!!!!

چ خپرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای خدا بگم چیکارت نکنه صبااااااااا!!!!!!!

کشتی منو اخه تووو!!!!!!!!

پس چولا اسمال نیووومد اخه؟؟؟؟؟

فک کنم از دست تو فرار کرده!!!!!

فردا میبینمت!!

مواظب باش که نکشمتتتت!!!!!

خب بچه ها جوونم نظر یادتون نره هاا!

دوشتون دالم بایییییییییی!!!

راستی صبا چت روم میرم هنوززززااا!

بای بووووووووووووووس همگی!!!!



نظرات شما عزیزان:

‏/('-')\
ساعت22:03---5 خرداد 1392
سلام درک میکنم اجی جوونم امتحانا یک بلایی شده واسه ماها خخ بیخیال اخراشهپاسخ:اره راس میگی داداشی جوونم!

‏/('-')\
ساعت17:55---4 خرداد 1392
شلووو عجیجم من سر میزدم مطالبت رو میخوندم تو ولی چی اصلا پیشم نمیومدیپاسخ:شرمنده عسیسم امتحانات بد جور درگیرم کرده!

صبا
ساعت17:53---3 خرداد 1392
سیلام سیلام نیلوفر خانیم!

چوطولی ناناسیه من؟؟؟؟؟؟

من چت روم نمیرم دیه!

البته اگه تو بگی بیا میاما!!

بوخودا نیدونم چولا اسمال نیومده بودا!!

فردا نکشی منووو اگه بکشی مامانمم منو

میکشه هااااااا!خخخخخ!!!!!

خب عسیسم!فردا میبینمتت!

بایییییییی
پاسخ:باچه فقط بپا فردا تو راه سوتی ندیا!بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:48 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ