♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سیلاااااااااااااااااااااام!!!سلوووووووووووووووم!!!!

 

چطولین؟خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

وای بچه ها خیلی خوشحالم .......

 

اخه ولنتاین اومددددددددددددددددددددد!!!!

 

تبرییک میگممممممممم به همتوووووون!!!!!!

 

امید وارم امروز همه پیش عشقشون خوش باشن!!!!!!!!!

 

خب جوجوهای من فعلا بایییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!

 

بوووووووووووووووووووووششششش!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت22:34---26 بهمن 1391
سلام

من لینکیدمت

وبلاگت نازه از اونا که من دوس دالم

پاسخ:ملسیییییییییی اجی جونم منم لینکیدمت عسیسم!!!!!!!!!!!!!!!


e-tanha
ساعت20:03---24 بهمن 1391
سلام نیلوفر جونم

بابت نظر ممنون

آره ...خوش به حال کسایی که از دوستاشو ن خرس میگیرن.......

روز دوستی مبارک

دیدی اومدم

من لینکت کردم شاپرکمپاسخ:ملسیییییییییییی عسیسم!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 16:42 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ